недеља, 26. март 2017.

Mini pice

            Ove mini pice su praktične za posluženje a posebno ih vole deca. Preko njih možete poređati sve ono što vole vaši dragi ukućani i što vam se trenutno našlo u frižideru...

POTREBNO JE:
oko 500 gr brašna
2,5 dl vode
1 kesica suvog kvasca
2-3 kašike ulja
2 kašičice šećera
2 kašičice soli
nekoliko kašika kečapa
oko 200 gr šampinjona
oko 150 gr dimljenih kobasica
po želji pinđura ili ljutenice
oko 150 gr tvrdog sira ili kačkavalja
PRIPREMA:
              Zamesite testo od brašna, mlake vode, kvasca, soli, šećera i ulja (možete u početku koristiti mikser sa nastavkom za testo) a zatim nastavite da mesite na radnoj površini sve dok ne dobijete glatko testo kao za picu. Ostavite na toplom mestu pokriveno krpom da naraste.
              Od naraslog testa uzimajte po malo i razvaljajte oklagijom da se dobije prečnik oko desetak santimetra (ili po vašoj želji). Svaki deo razvučenog testa stavljajte na uljem podmazan veliki pleh, premažite ga kečapom i pinđurom, ređajte po 2-3 kolutova kobasice i po nekoliko tankih listića predhodno opranih šampinjona. Ovako pripremljene mini pice ostavite još desetak minuta da narastu pa pecite u zagrejanoj rerni na 230 st. do pola sata (zavisno od rerne) a zatim izvadite i preko narendajte sir ili kačkavalj. Ponovo vratite u rernu i pecite dok se sir ne otopi.
              Mini pice poslužite tople.
     

20 коментара:

  1. Анониман27 март, 2017

    Super izgleda.Pozdrav od Gordane .

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala Gordana i Laka kuharice na komentarima. Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман27 март, 2017

    Lepi zalogajcici,dobro idu uz pivo.

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман27 март, 2017

    Postovanje Zoro,lepi su van svi reception,sto je najbitnije nisu skupi. Jednostavne namirnice. Lepe su i ove mini pice.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da vam se dopadaju moji recepti... trudim se da ne budu skupi a i namirnice da budu svima dostupne. Hvala i pozdrav!

      Избриши
  5. Анониман27 март, 2017

    Odlicno s ajvarom !

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман27 март, 2017

    Dopada mi se vas reception.

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман28 март, 2017

    Dobar predlog za veceru. Pozz.

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман29 март, 2017

    Vrlo primamljivo izgledaju.Imate lep blog. Treba mi recepata sa koprivom i za salatu od listova maslacka ako ste pravili,ja sam videla negde da se stavljaju tvrdo kuvana jaja,sirce i listovi maslacka,a neko stavlja i kuvani krompir isecen.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da vam se dopada moj blog... recept za čorbu od kopriva možete naći ovde https://zorinirecepti.blogspot.rs/2014/04/corba-od-kopriva.html a za salatu od maslačka nisam postavljala recept (a ja stavljam mlade listove maslačka, mladi crni i beli luk, barena jaja, jabukovo sirće i masl. ulje). Pozdrav!

      Избриши
    2. Pošto ne možete ući na link na ovaj način, idite na oznake pa kliknite na ČORBE...

      Избриши
  9. Анониман29 март, 2017

    Ukusno i lepo!Veliki pozdrav Zoro.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман01 април, 2017

      Svidja mi se mnogo. Zgodno za uzinu da se pregrize. Branka.

      Избриши
    2. Draga Branka, drago mi je da vam se dopadaju... zaista su fine, kako za užinu, tako i za doručak ili večeru. Pozdrav!

      Избриши