среда, 20. август 2014.

Domaći lek protiv holesterola

         Verovatno mnogi od nas imaju povišene vrednosti masnoće u krvi i povišen krvni pritisak, pa obzirom da i ja imam taj problem (posebno sa holesterolom), saznala sam za ovaj veoma dragocen prirodni i domaći lek, pa sam želela da ga i vama preporučim.
              Potrebno je:
              3 limuna
              3 glavice belog luka i
              1 litar vode
              Priprema:
              Očisti beli luk pa zajedno sa celim limunom samelji u mašini za mlevenje mesa (ja sam izmiksala u blenderu). Stavi vodu da provri pa ubaci samleven limun i beli luk i ostavi da izbije samo jedan ključ ( ne treba da vri). Ostavi se sve da stoji 12 časova a onda se sve lepo procedi kroz gazu i sipa u flašu (dobije se 1 litar). Flaša se drži u frižideru.
              Način upotrebe:
              Svako jutro se popije po 1 dl  na prazan stomak. Kada se popiju 4 flaše napravi se pauza 20 dana pa nastavi još 40 dana. Kura traje 6 meseci.

Нема коментара:

Постави коментар