среда, 8. јун 2022.

Kompot od višanja

      Stigle su mi višnje u bašti... ostavila sam jedniu količinu u zamrzivač za pravljenje soka i raznih poslastica tokom zime a spremila sam i kompot koji ću tokom godine koristiti u razne svrhe. Ja na ovaj jednostavan način pripremam skoro sve kompote već godinama i budu savršeni...

POTREBNO JE:
po potrebi tegle 
po potrebi višnje (ja sam marele)
po 5 kašika šećera na svaku teglu
PRIPREMA: 
        Višnjana skinite peteljke, operite ih i složite u dobro oprane tegle. U svaku teglu dodajte 5 po kašika šećera, dobro ih zatvorite pa poređajte u dublji sud preko krpe koju ste stavili na dno suda. 
U sud nalijte hladnu vodu skoro do ivica tegli pa uključite ringlu. Zagrevajte dok voda ne dostigne tačku ključanja, Smanjite malo temperaturu i pasterizujte oko 20 minuta.
Isključite ringlu i ostavite da se tegle potpuno ohlade u vodi, pa ih tek tada obrišite i ostavite sa ostalom slatkom zimnicom u ostavu.              

 
    



Нема коментара:

Постави коментар