понедељак, 10. март 2014.

Pohovane palačinke sa šampinjonima i ml. mesom

POTREBNO JE:
  •  desetak isprženih palačinki
  •  1 glavica crnog luka
  •  oko 200 gr mlevenog mesa
  •  oko 200 gr šampinjona
  •  2 jaja
  •  pola čaše kisele pavlake
  •  po ukusu soli i bibera
  •  nekoliko kašika brašna
  •  nekoliko kašika prezli
  •  po potrebi ulja
  • PRIPREMA: 
  •  
  • Ispržite palačinke na uobičajeni način.
    U sud sipajte ulje, dodajte sitno seckani crni luk, posolite, ubacite mleveno meso i dinstajte nekoliko minuta, dodajući po malo vode. Na kraju dodajte oprane i iseckane šampinjone pa nastavite sa prženjem dok sva tečnost ne ispari. Pobiberitem dodajte kiselu pavlaku, sve dobro izmešajte pa sklonite sa vatre.

    Na svaku palačinku stavite po malo nadeva.
    Svaku urolovanu palačinku uvaljajte u brašno, pa u razmućena jaja pa na kraju u prezle (ja sam koristila sitno mleveni kornflex).
    Ispržite palačinke na zagrejanom ulju sa obe strane, pa kad porumen, vadite ih i stavite na papirnu salvetu kako bi upile višak ulja.

2 коментара:

  1. Baš sam noćas mislila kako davno nisam pravila palačinke...odlične su ti i prijatno:))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zoko, ni ja ih odavno nisam spremala ali, obzirom da mi je ostalo nešto od šampinjona, palo mi je na um, da ih ovako iskoristim...

      Избриши