недеља, 24. новембар 2013.

LUFT PITA (ŠAM ROLNE PRELIVENE KREMOM)

            Ovu brzu, jeftinu i ukusnu poslasticu preporučujem svima koji vole nešto kremasto, slično šne noklama a dobro rashlađeno podseća i na sladoled od vanile...
POTREBNO JE:
5-6 tankih kora za pitu
4-5 jaja
6 dl mleka
8 kašika šećera
2 vanilin šećera
2-3 kašike brašna
ulje za prženje
PRIPREMA:
                 Mikserom dobro umutite belanca sa 1 kašikom šećera dok ne dobijete čvrst šam.
Raširite koru i celu je mremažite sa nekoliko kašika šama i lagano uvijte u rolat. Tako uradite sve dok ne utrošite kore i šam.
                  Sada isecite rolate oštrim nožem na željene komade i pržite ih na ugrejanom ulju po minut sa jedne i minut sa druge strane.

                    Za krem umutite žumanca sa dodatkom brašna i malo mleka pa sve zakuvajte u preostalom mleku u kole ste dodali 7 kašike šećera i vanilu. Krem ne treba da bude mnogo gust. Deo isprženih rolni stavite u sud, prelijte delom krema i ponovite postupak. Odozgo treba biti krem.



2 коментара:

  1. Pokajala sam se što sam otvorila ovu stranu! :D
    Napala me kandida, borim se sa njom, tako da od slatkiša, samo po nekad, pojedem dijet plazmu (mada ni to ne bih smela) i popijem kafu sa malo šećera i mleka (ni to ne bih smela, ali ne mogu da odolim).
    Nadam se da nisi te "sreće" i da te neće spopasti "kandidati", kao ih je nazvala jedna moja prijateljica. Dosadni su do zla boga, ali, ja sam rešila da ću ih iskoreniti, ubrzo.
    Puno pozdrava, a ovaj recept izgleda božanstveno, mljac!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dudo, baš mi je žao što te spopala candida (kako si to ustanovila?). A mene napali trojanski konji i do maločas sam skenirala program, pronašla zaražene datoteke, premestila u karantin i sad mogu da surfujem. Ove šam rolne nisu puno slatke i možeš se poslužiti njima...

      Избриши