четвртак, 17. октобар 2013.

TULUMBE IZ RERNE

                Odavno nisam spremala tulumbe i prince skrofne i zato sam rešila da od istog testa napravim i jedno i drugo. Mnogo brže, ekonomičnije jer tulumbe nisam pržila u ulju već sam ih takođe ispekla u rernu. Nema neke bitnije razlike, sem što su manje masne...
Potrebno je:
4 dl vode
1 dl ulja
oko 30 gr margarina
300 gr brašna
5-6 jaja (zavisno od veličine)
kašičica pr. za pecivo
     "       šećera
pola kašičice soli
ZA SIRUP:
8 dl vode
500 gr šećera
pola limuna
Peiprema:
                 Skuvajte sirup za preliv i ostavite ga da se dobro ohladi.
                 U sud stavite vodu, ulje, margarin, šećer i so da provri pa u to dodajte brašno sa pr. za pecivo. Dobro varjačom promešajte da se dobije grudva testa. Sklonite i u mlako testo dodajte jedno po jedno jaje i mutite (ja koristim mikser sa dodatkom dela za testo). Istiskujte testo pomoću šprica za tulumbe na pleh podmazan uljem ili prekriven papirom za pečenje. Tulumbe pecite u zagrejanoj rerni na 230-250 st. oko pola sata, tj. dok ne porumene. Rernu ne otvarajte u toku pečenja.
                  Pečene tulumbe odmah stavljajte u hladan sirup.
                  Ja sam od istog testa napravila i princes krofne, doduše, ne baš velike ali sasvim dovoljne za užitak.





4 коментара:

  1. Pozdrav draga prijateljice.Tulumbe odmah prepisujem da imam recept,a dat ću ga i najmlađoj kćerki Barbari koja već dugo traži dobar recept za njih.Znam da što je od tebe da je provjereno i ne bojim se raditi.Ljepo izgledaju i one i princeze.Pozdrav.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Gordana, nadam se da će tvoja ćerka isprobati ovaj recept i uživati sa svojom porodicom u njihovom ukusu. Pozdrav!

      Избриши
  2. Анониман26 фебруар, 2023

    Tulumbe su super probala sam po vasem receptu i odlicne su

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala vam puno na komentaru i utisku. Drago mi je da ste zadovoljni i da su vam tolumbe odlične po mom receptu. Veliki pozdrav!

      Избриши