недеља, 30. септембар 2012.

Pasterizovan paradajz za zimu


      Ovako ostavljen paradajz možete zimi koristiti kao salatu ili kao dodatak jelu.
Potrebno je:
3 kg paradajza
3-4 kašike soli
3 kašike šećera i
veza peršunovog lista
Priprema:
         Čvrst, zreo paradajz operite i oljuštite (najlakše se ljušti ako ga na kratko potopite u vrelu vodu). Isecite ga na krupnije komade, dodajte so, šećer i peršun i lagano izmešajte. Sipajte paradajz u dobro oprane tegle, zatvorite ih metalnim poklopcem, stavite u veći sud, u koji nalijete vodu skoro do poklopca i zagrevajte je do ključanja. Tada smanjite temperaturu i ostavite da voda struji još najmanje 20 minuta. Tada isključite ringlu i ostavite tegle u vodi dok se potpuno ne ohlade. Tek tada ih smestite sa ostalom zimnicom.


5 коментара:

  1. Jako mi se sviđa ovaj recept, baš zbog toga što se pumidor može koristiti za salatu.

    ОдговориИзбриши
  2. Zoro ovaj paradajz izgleda extra pogotovu što nema nikakvih konzervansa. Moram to da probam mada na pijacama ima sve manje paradajza i sve je skuplji :( , ali ja ga moram iskopati odnegde :) čista desetka za recept♥

    ОдговориИзбриши
  3. Zoko, svaka ti čast. Ja sam u fazi kada sam posvadjana sa kuhinjom zbog raznih drugih obaveza. Život živim u turbo fazonu a hranimo se, ćerka i ja,kako koja stigne. Neće još dugo potrajati ova situacija.

    ОдговориИзбриши
  4. @Vesna, jeste skup ali isplati se pošto će nam zimi dobro doći sve što pripremimo...
    @Dudo, samo ti budi u turbp fazonu a ti i tvoja ćerka ćete se već nekako snaći zimi...

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan način za uživanje u paradajzu tijekom zime, napraviti ću sigurno poneku teglicu !

    ОдговориИзбриши