среда, 18. јул 2012.

Pečene, kiselo-obelolučene -ljute papričice

      Ukoliko vam se jedu ljute pečene papričice, a ne želite da vam se zadimi ceo stan, evo do koje sam ideje ja došla i koju želim da podelim sa vama.

      Papričice poređajte na vrelu ringlu od el. šporeta, pa je pokrijte nekom starom šerpom. Tako ćete sprečiti da vam se ne dimi, mada ja iskreno volim tak miris pečenih paprika. Kada se papričice ispeku sa jedne strane, okrenite je na drugu, pa ponovo poklopite. Ispečene papričice stavljajte u najlon kesu, zatvorite je, pa kada se potpare, oljuštite ih, posolite, stavite seckan beli luk, sirće i maslinovo ili obično ulje. Ukoliko želite možete dodati kolutove krastavca i seckan peršun.
       Na ovaj način možete peči i veće paprike, ali bi bilo bolje na većoj ringli.
       Ova salata je omiljena u mojoj kući, ne goji ali "otvara" apetit.

1 коментар:

  1. Joj, kako mi se ne bi jele ljute pečene papričice?!? jako ih volim, a ova ideja kako ih pripremiti odlična je. Hvala!

    ОдговориИзбриши