петак, 13. јул 2012.

Gratinirane tikvice

           Vrućinčine udarile i tako me mrzi da se dugo zadržavam u kuhinji, ali se mora nešto jesti. Zato ja spremim nešto na brzinu i  onako odokativno. Tikvice su u pitanju, mada ih nešto posebno ne volim, ali zdrave su pa ih jedem. Da vas ne "davim" puno, evo kako sam ih spremila, samo što je bilo nedovoljno za supruga, sina i mene, pa sam morala uz njih još nešto da dodam.

Potrebno je:
2-3 mlade tikvice
1 mladi krompir
2-3 jaja
čaša kisele pavlake
1 kašika brašna
malo tvrdog sira
1-2 čena belog luka
so, biber, peršun, mirođija
Priprema:
             Tikvicu operite, (ne morate je ljuštiti), izrendajte, krompir oljuštite pa takođe izrendajte, dodajte seckan beli luk, so, biber, seckani peršun i mirođiju, pa sve izmešajte. Preručite u uljem podmazanu vatrostalnu posudu. Umutite jaja sa pavlakom i brašnom pa time prelijte tikvice. Odozgo izrendajte sir pa sve stavite u rernu i pecite dvadesetak minuta na 180-200 stepeni. Jelo služite toplo a može i hladno, uz neku od sezonskih salata i prilog od mesa (a ne mora).



3 коментара:

  1. Uh Zoro ovo ti je extra ideja za vrele dane a i lako se sprema. Mene inače mrzi da pohujem tikvice na "kolutiće" kako većina radi volim ovakve receptiće ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман14 јул, 2012

    volim tikvice, napravila sam nešto slično i mnogo mi se dopada

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo je odlično ! Sve od tikvica mi je super , a ovako pripremljene mi se posebno sviđaju.

    ОдговориИзбриши