четвртак, 21. јул 2011.

Teletina sa tikvicama

            Ovaj recept je  prikazan u TV emisiji "Hrana i vino" i želela sam da ga isprobam, uz neke svoje izmene. Nisam neki ljubitelj tikvica (na žalost), ali pripremljene na ovaj način su zaista izvanredne.
            Potrebno je:
8oo g buta teletine (ja sam koristila juneću plećku)
2 tikvice
2 paradajza
100 gr putera  (ja sam margarin za sve namene)
2 juneće kocke za supu
2 čena belog luka
suvi začin, so i biber i
malo ulja
            Priprema:
            Šnicle izlupati, posoliti i pobiberiti. Tikvice oprati i (ako su mlade) zajedno sa korom iseckati na krupnije kocke. Paradajz oprati i iseći na kriške. Kocke za supu staviti u litar vode i pustiti da voda provri.
Na puteru ispržiti šnicle sa obe strane i sipati 3 dl supe. Ostaviti da krčkaju uz malo dolivanje supe ako je potrebno. Posebno na ulju pržiti tikvice, kad malo omekšaju dodati paradajz, seckani beli luk, so, biber i suvi začin. U to sipati ostatak supe i ostaviti da proključa još neki minut. Dodati šnicle i sve zajedno krčkati još izvesno vreme.

7 коментара:

  1. Анониман21 јул, 2011

    O kako mi se ovo sad jede;)Teletinu tako volim da jedem ali anzalost ovde je vrlo retko mogu naci;(

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман21 јул, 2011

    necu cekati vec cu sutra odmah spremiti mojima za klopu,jer deluje bas mljac mljac...

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман22 јул, 2011

    Moram priznati da sam probala ovaj recept i oduševila sam svoje ukućane.

    A sad nešto vrlo važno:Slobodna sam da Ti preporučim da pročitaš tekst na linku http://agroekonomija.wordpress.com/2011/07/21/prodaja-izvorista-pijace-vode-u-srbiji/ i posebno na linku http://www.petitiononline.com/serwater/. Ako možeš, pošalji ga svojim prijateljima i poznanicima.
    Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  4. Super, bas sam u potrazi za nekim zgodnim recepticem sa tikvicama i ovo mi se cini kao nesto veoma dobro, u kombinaciji sa finom teletinom sigurno je jako ukusno!;))

    ОдговориИзбриши
  5. Odlično jelo ! Sviđa mi se recept i baš ukusno izgleda !

    ОдговориИзбриши
  6. Mmmmm... teletina... i tikviceee... moje omiljene... navrati kod mene čeka te nagradica :)

    ОдговориИзбриши